miercuri, 27 martie 2013

FotoClubPro Arad ne prezintă „Oameni de lângă noi”


FotoClubPro Arad a vernisat miercuri expoziția „Oameni de lângă noi”, eveniment derulat în parteneriat cu Primăria Arad. Vernisajul a avut loc la Sala Clio în prezența unui public numeros. În deschidere au vorbit Nelu Scripciuc, E.AAFR,A.FIAP, președintele FotoClubPro Arad precum și Lucian Dan cel care s-a ocupat de organizarea evenimentului și Karina Nan, membru al FotoClubului. „«Oameni de lângă noi» este prima expoziție de anul acesta semnată de membri FotoClubPro Arad și vernisată la Arad. Am expus 50 de lucrări care aparțin atât veteranilor clubului cât și celor proaspăt acceptați. Puteți vedea oameni în diferite ipostaze, surprinși în aer liber sau în alte locuri”, a spus președintele FotoClubPro Arad, Nelu Scripciuc,E.AAFR,A.FIAP.
Invitatul special al evenimentului a fost deputatul arădean Claudia Boghicevici, care și-a arătat admirația pentru munca membrilor foto clubului – „Mă bucur să fiu alături de dumneavoastră astăzi, mai ales că și eu am acasă pe cineva care iubește fotografia. Este vorba despre fiica mea. În ceea ce privește expoziția, atât numele ei – Oameni de lângă noi – cât și moto-ul mi-au stârnit interesul. Sunt lucrări interesante care merită apreciate de publicul arădean. Mă bucur că această expoziție a fost realizată în parteneriat cu Primăria Municipiului și de asemenea sunt bucuroasă pentru că foarte mulți tineri își arată interesul pentru fotografie, dovadă fiind sala plină.”
Expoziția „Oameni de lângă noi” rămâne deschisă timp de 10 zile, la sala Clio, iar lucrările sunt semnate de către Karina Nan,Alina Mladin, Elisabeta Șipoș,Cristian Bala, Răzvan Cetean, Cosmin Micoară, Lucian Dan, Dorin Șdira, Iulian Ignat, Florin Mârnea, Paul Herlo, Marius Rotar și Valerian Ardelean.
La eveniment au participat și un grup de elevi de la Colegiul Technic de Construcții și Protecția Mediului Arad. 





























Niciun comentariu: